Używamy plików cookie do personalizowania treści i reklam oraz do analizowania naszego ruchu. Polityka prywatności Polityka Cookie

Land Rover Discovery Sport 2.0 eD4 150 E-Capability HSE + GPS + Pano + Leder + ALU20


117.912 zł udostępnij
Budowa  2/2017 Rok, Inne
Przebieg  41.023 km, Używany Diesel
Moc  110 kW / 150 K.M. Manuel

ABS Klimatyzacja Klimatyzacja automatyczna Airbag kierowcy Airbag pasażera System alarmowy Bluetooth Odtwarzacz CD
Dex logo

Dex

Sprzedawca, wszystkie samochody
Bruggesteenweg 283, Hooglede BE

Ogólne Ogólne


MarkaLand Rover
ModelDiscovery Sport
KategoriaUżywany
Budowa2.2017
Przebieg41,023
Poprzedni właściciele
VAT Udział własny
Pochodzenie

Nadwozie Nadwozie


NadwozieInne
Dysk
Kolor nadwoziaZielony
MetalicznyTak
WnętrzeBeżowy
TapicerkaPełna skóra
Siedzenia5
Drzwi4/5

Silnik & Skrzynia biegów Silnik & Skrzynia biegów


PaliwoDiesel
Moc110kW / 150K.M.
Pojemność silnika1999 CC
EmisjaEuro 6
Skrzynia biegówManuel
Przekładnie
Konserwacja
Gwarancja

Opcje Opcje


ABSABS
KlimatyzacjaKlimatyzacja
Klimatyzacja automatycznaKlimatyzacja automatyczna
Airbag kierowcyAirbag kierowcy
Airbag pasażeraAirbag pasażera
System alarmowySystem alarmowy
BluetoothBluetooth
Odtwarzacz CDOdtwarzacz CD
Centralny zamekCentralny zamek
TempomatTempomat
Cyfrowy kokpitCyfrowy kokpit
Elektryczne lusterka boczneElektryczne lusterka boczne
Elektryczne szybyElektryczne szyby
ESPESP
ImmobiliserImmobiliser
Komputer pokładowyKomputer pokładowy

Opis Opis


Showroom: Nog te bepalen

Dex - Inne Samochody

Dex
Bruggesteenweg 283
8830 Hooglede BE
Telefon: 051260105
www.dex.be
Skontaktuj się ze sprzedawcą Skontaktuj się ze sprzedawcą

Land Rover Discovery Sport - Recenzje

Recenzje
- 4 / 1 Recenzje
Dodaj recenzję
- Oceń - 0

Wcześniej miałem Tiguan. Chciałem wziąć samochód, który spełnia następujące parametry: lepsze pojemności biegowe, hydrauliczna automatyczna skrzynia biegów i duża objętość pnia. Wybór spadł na Discovery Sport. Krótko mówiąc, zalety i wady maszyny. Automatyczna skrzynia biegów z 9 biegami działa świetnie. Jazda jest elastyczna, zmiany są niezauważalne. Pierwszy sprzęt jest bardzo niski. Prześwit jest świetny, idzie wszędzie. Trunk jest głęboki i szeroki, jest w nim wiele. Salon jest przestronny i wygodny dla ludzi ze wszystkich parametrów. Izolacja dźwiękowa na poziomie. W lusterku wstecznym zbudowane są trzy przyciski zdalne dla portów lub barier. Dotyczące wad. Ustanowione multimedia po prostu gotuje. Siedzenia są twarde, niewygodne, bardzo wąskie. Wykonane ze skóry i tekstyliów. W mojej długiej długości regulacja jest wstecz i nie wystarczy, nie ma regulacji pochylenia poduszki siedzenia. Klucz pasa bezpieczeństwa jest zbyt niski, musiałem podłączyć przedłużenie. Kierownica jest syropowa, konieczne jest bieganie z trudem. Wraca z trudem do środkowej pozycji. Przyciski na kole są złe. Mają długi cios, nie działają wyraźnie. Podsumowuję to: chociaż producent twierdzi, że odkrycie jest premium, z pewnością nie jest. Zbyt wiele niuansów pod względem komfortu, ergonomii, wielu błędów. Ale jako samochód rodzinny na każdy dzień jest dobry.
---
Daarvoor had ik een Tiguan. Ik wilde een auto nemen die aan de volgende parameters voldoet: betere crosscountry-capaciteiten, hydraulische automatische transmissie en een groot koffervolume. De keuze viel op Discovery Sport. In het kort de voor- en nadelen van de machine. De automatische transmissie met 9 versnellingen werkt uitstekend. De rit is soepel, de verschuivingen zijn onmerkbaar. De eerste versnelling is erg laag. De bodemvrijheid is geweldig, hij gaat overal mee naartoe. De stam is diep en breed, er kan veel in. De salon is ruim en zit comfortabel voor mensen van alle parameters. Geluidsisolatie op niveau. In de achteruitkijkspiegel zijn drie afstandsbedieningsknoppen voor poorten of slagbomen ingebouwd. Wat betreft de nadelen. Gevestigde multimedia kookt gewoon. De stoelen zijn hard, ongemakkelijk, erg smal. Gemaakt van leer en textiel. Voor mijn lange lengte is de verstelling naar achteren en omhoog niet genoeg, er is ook geen verstelling voor de kanteling van het zitkussen. De gesp van de veiligheidsgordel is te laag, ik moest een verlengstuk aansluiten. Het stuur is stroperig, het is noodzakelijk om met moeite te draaien. Keert met moeite terug naar de middenpositie. Knoppen op het stuur zijn slecht. Ze hebben een lange slag, ze werken niet duidelijk. Ik vat het samen: hoewel de fabrikant zegt dat Discovery premium is, is het dat zeker niet. Te veel nuances qua comfort, ergonomie, veel blunders. Maar als een gezinsauto voor elke dag is hij goed.