Używamy plików cookie do personalizowania treści i reklam oraz do analizowania naszego ruchu. Polityka prywatności Polityka Cookie

Land Rover Range Rover Evoque 2.0 TD4 150 Pure + GPS


111.971 zł udostępnij
Budowa  3/2018 Rok, Inne
Przebieg  68.046 km, Używany Diesel
Moc  110 kW / 150 K.M. Manuel

ABS Klimatyzacja Klimatyzacja automatyczna Airbag kierowcy Airbag pasażera System alarmowy Bluetooth Odtwarzacz CD
Dex logo

Dex

Sprzedawca, wszystkie samochody
Bruggesteenweg 283, Hooglede BE

Ogólne Ogólne


MarkaLand Rover
ModelRange Rover Evoque
KategoriaUżywany
Budowa3.2018
Przebieg68,046
Poprzedni właściciele
VAT Udział własny
Pochodzenie

Nadwozie Nadwozie


NadwozieInne
Dysk
Kolor nadwoziaBrązowy
MetalicznyTak
WnętrzeSzary
TapicerkaTkanina
Siedzenia5
Drzwi4/5

Silnik & Skrzynia biegów Silnik & Skrzynia biegów


PaliwoDiesel
Moc110kW / 150K.M.
Pojemność silnika1999 CC
EmisjaEuro 6
Skrzynia biegówManuel
Przekładnie
Konserwacja
Gwarancja

Opcje Opcje


ABSABS
KlimatyzacjaKlimatyzacja
Klimatyzacja automatycznaKlimatyzacja automatyczna
Airbag kierowcyAirbag kierowcy
Airbag pasażeraAirbag pasażera
System alarmowySystem alarmowy
BluetoothBluetooth
Odtwarzacz CDOdtwarzacz CD
Centralny zamekCentralny zamek
TempomatTempomat
Cyfrowy kokpitCyfrowy kokpit
Elektryczne lusterka boczneElektryczne lusterka boczne
Elektryczne szybyElektryczne szyby
ESPESP
ImmobiliserImmobiliser
Komputer pokładowyKomputer pokładowy

Opis Opis


Showroom: Kortenberg
Dex
Bruggesteenweg 283
8830 Hooglede BE
Telefon: 051260105
www.dex.be
Skontaktuj się ze sprzedawcą Skontaktuj się ze sprzedawcą

Land Rover Range Rover Evoque - Recenzje

Recenzje
- 5 / 1 Recenzje
Dodaj recenzję
- Oceń - 0

Kupiłem mój nowy Range Rover Evoque od uznanego dealera, a silnik Diesel 150 KM nie płaci wysokich podatków. Samochód jest bardzo wygodny, studnie i guzki prędkości przechodzą bardzo delikatnie, nawet przy dużej prędkości. Wziąłem to konkretnie na 18 felgach, aby zawieszenie mogło być przeciwne i miało rację, samochód jeździ bardzo cicho. Dynamika silnika jest wystarczająca, aby bez problemu nadrobić zaległości na autostradzie. Były samochody z turbo benzynowym o 200 KM, ale ten silnik Diesla jeździ obiektywnie. Skrzynia biegów z 9 biegami jest bezbłędna, przesuwa się bardzo płynnie. Klasyczny automatyczny ZF - niezawodność i użyteczność. Zużycie paliwa jest bardzo małe, zasięg z pełnym zbiornikiem 1000 km i większym. Kontrola jest super miękka. Komfort w środku jest doskonały, wiele monitorów i kamer. Poziom i jakość monitorów jest lepszy niż Lexus. Multimedia działa starannie i pozbawione błędów. W porównaniu z poprzednim wariantem ciała nowy Range Rover Evoque jest lepszy, wygodny i ma więcej miejsca wewnętrznego. Przestrzeń bagażowa jest wystarczająco duża, a nie największa, ale dość duża. W tylnym rzędzie jest znacznie więcej miejsca, ale nie zapominaj, że samochód jest najmniejszy w swojej klasie. Ogólnie rzecz biorąc, wcale nie żałuję wyboru.
---
Heb mijne nieuw Range Rover Evoque gekocht bij een erkende dealer, met dieselmotor 150 pk om geen hoge belastingen te betalen. De auto is super comfortabel, putten en verkeersdrempels passeren heel zacht, zelfs bij hoge snelheid. Ik nam het specifiek op 18 velgen zodat de ophanging kon tegen te putten en had gelijk, de wagen rijd zeer zacht. De motordynamiek is voldoende om vrachtwagens op de snelweg zonder problemen in te halen. Er waren benzine turbo auto's met 200 pk, maar deze dieselmotor rijdt objectief gezien beter. Versnellingsbak met 9 versnellingen is feilloos, schakelt zeer soepel. Klassieke automatische ZF - betrouwbaarheid en bruikbaarheid. Het brandstofverbruik is erg klein, de actieradius met een volle tank van 1000 km en meer. De besturing is superzacht. Het comfort binnen is uitstekend, veel monitoren en camera's. Het niveau en de kwaliteit van de monitoren is beter dan die van Lexus. Multimedia werkt netjes en foutloos. Vergeleken met de vorige carrosserievariant is de nieuwe Range Rover Evoque beter, comfortabeler en heeft hij meer binnenruimte. De bagageruimte is groot genoeg, niet de grootste maar vrij groot. Op de achterste rij is veel meer ruimte, maar vergeet toch niet dat de auto de kleinste in zijn klasse is. In algemeen heb ik helemaal geen spijt van de keuze.