Używamy plików cookie do personalizowania treści i reklam oraz do analizowania naszego ruchu. Polityka prywatności Polityka Cookie

Land Rover Range Rover Evoque HYBRID,P300e,AWD,R-Dynamic SE,Panodak,Black

332.882 zł udostępnij
Budowa  1/2023 Rok, SUV
Przebieg  4.900 km, Używany Hybrydowe
Moc  227 kW / 309 K.M. Automatycznie 9 Przekładnie

Tempomat Elektryczne lusterka boczne Elektryczne szyby Elektryczna regulacja siedzeń Kierownica skórzana Czujnik światła Kierownica wielofunkcyjna System nawigacji
 Autohandel Quintens logo

Autohandel Quintens

Sprzedawca, wszystkie samochody
Kalvekeetdijk 199, Knokke-Heist BE

Ogólne Ogólne

MarkaLand Rover
ModelRange Rover Evoque
KategoriaUżywany
Budowa1.2023
Przebieg4,900
Poprzedni właściciele
VAT Udział własny
Pochodzenie

Nadwozie Nadwozie

NadwozieSUV
Dysk
Kolor nadwoziaCzarny
Metaliczny
WnętrzeCzarny
TapicerkaPełna skóra
Siedzenia5
Drzwi

Silnik & Skrzynia biegów Silnik & Skrzynia biegów

PaliwoHybrydowe
Moc227kW / 309K.M.
Pojemność silnika
EmisjaEuro 6
Skrzynia biegówAutomatycznie
Przekładnie9
Konserwacja
Gwarancja

Opcje Opcje

Opis Opis

Inne Land Rover Range Rover Evoque Samochody

Autohandel Quintens - Inne Samochody

Autohandel Quintens
Kalvekeetdijk 199
8300 Knokke-Heist BE
Telefon: 050511862
www.autohandelquintens.be/
Skontaktuj się ze sprzedawcą Skontaktuj się ze sprzedawcą

Land Rover Range Rover Evoque - Recenzje

Recenzje
- 5 / 1 Recenzje
Dodaj recenzję
- Oceń - 0

Kupiłem mój nowy Range Rover Evoque od uznanego dealera, a silnik Diesel 150 KM nie płaci wysokich podatków. Samochód jest bardzo wygodny, studnie i guzki prędkości przechodzą bardzo delikatnie, nawet przy dużej prędkości. Wziąłem to konkretnie na 18 felgach, aby zawieszenie mogło być przeciwne i miało rację, samochód jeździ bardzo cicho. Dynamika silnika jest wystarczająca, aby bez problemu nadrobić zaległości na autostradzie. Były samochody z turbo benzynowym o 200 KM, ale ten silnik Diesla jeździ obiektywnie. Skrzynia biegów z 9 biegami jest bezbłędna, przesuwa się bardzo płynnie. Klasyczny automatyczny ZF - niezawodność i użyteczność. Zużycie paliwa jest bardzo małe, zasięg z pełnym zbiornikiem 1000 km i większym. Kontrola jest super miękka. Komfort w środku jest doskonały, wiele monitorów i kamer. Poziom i jakość monitorów jest lepszy niż Lexus. Multimedia działa starannie i pozbawione błędów. W porównaniu z poprzednim wariantem ciała nowy Range Rover Evoque jest lepszy, wygodny i ma więcej miejsca wewnętrznego. Przestrzeń bagażowa jest wystarczająco duża, a nie największa, ale dość duża. W tylnym rzędzie jest znacznie więcej miejsca, ale nie zapominaj, że samochód jest najmniejszy w swojej klasie. Ogólnie rzecz biorąc, wcale nie żałuję wyboru.
---
Heb mijne nieuw Range Rover Evoque gekocht bij een erkende dealer, met dieselmotor 150 pk om geen hoge belastingen te betalen. De auto is super comfortabel, putten en verkeersdrempels passeren heel zacht, zelfs bij hoge snelheid. Ik nam het specifiek op 18 velgen zodat de ophanging kon tegen te putten en had gelijk, de wagen rijd zeer zacht. De motordynamiek is voldoende om vrachtwagens op de snelweg zonder problemen in te halen. Er waren benzine turbo auto's met 200 pk, maar deze dieselmotor rijdt objectief gezien beter. Versnellingsbak met 9 versnellingen is feilloos, schakelt zeer soepel. Klassieke automatische ZF - betrouwbaarheid en bruikbaarheid. Het brandstofverbruik is erg klein, de actieradius met een volle tank van 1000 km en meer. De besturing is superzacht. Het comfort binnen is uitstekend, veel monitoren en camera's. Het niveau en de kwaliteit van de monitoren is beter dan die van Lexus. Multimedia werkt netjes en foutloos. Vergeleken met de vorige carrosserievariant is de nieuwe Range Rover Evoque beter, comfortabeler en heeft hij meer binnenruimte. De bagageruimte is groot genoeg, niet de grootste maar vrij groot. Op de achterste rij is veel meer ruimte, maar vergeet toch niet dat de auto de kleinste in zijn klasse is. In algemeen heb ik helemaal geen spijt van de keuze.