Używamy plików cookie do personalizowania treści i reklam oraz do analizowania naszego ruchu. Polityka prywatności Polityka Cookie

Land Rover Range Rover RR Sport 5.0 V8 SC AWD RR Sport 5.0 V8


103.840 zł udostępnij
Budowa  1/2010 Rok, SUV 1 Poprzedni właściciele
Przebieg  151.548 km, Używany Benzyna
Moc  500 kW / 681 K.M. Automatycznie

ABS Klimatyzacja Klimatyzacja automatyczna Airbag kierowcy Airbag pasażera System alarmowy Bluetooth Odtwarzacz CD
Auto Kunz AG logo

Auto Kunz AG

Sprzedawca, wszystkie samochody
Bremgarterstrasse 75, Wohlen CH

Ogólne Ogólne


MarkaLand Rover
ModelRange Rover
KategoriaUżywany
Budowa1.2010
Przebieg151,548
Poprzedni właściciele1
VAT Udział własny
Pochodzenie

Nadwozie Nadwozie


NadwozieSUV
Dysk4x4
Kolor nadwoziaSrebrny
Metaliczny
WnętrzeSzary
TapicerkaPełna skóra
Siedzenia
Drzwi

Silnik & Skrzynia biegów Silnik & Skrzynia biegów


PaliwoBenzyna
Moc500kW / 681K.M.
Pojemność silnika4999 CC
EmisjaEuro 6
Skrzynia biegówAutomatycznie
Przekładnie
Konserwacja
Gwarancja

Opcje Opcje


ABSABS
KlimatyzacjaKlimatyzacja
Klimatyzacja automatycznaKlimatyzacja automatyczna
Airbag kierowcyAirbag kierowcy
Airbag pasażeraAirbag pasażera
System alarmowySystem alarmowy
BluetoothBluetooth
Odtwarzacz CDOdtwarzacz CD
Centralny zamekCentralny zamek
TempomatTempomat
Cyfrowy kokpitCyfrowy kokpit
Elektryczne lusterka boczneElektryczne lusterka boczne
Elektryczne szybyElektryczne szyby
ESPESP
ImmobiliserImmobiliser
Komputer pokładowyKomputer pokładowy
Auto Kunz AG
Bremgarterstrasse 75
5610 Wohlen CH
Telefon: +41566221343
www.autokunz.ch
Skontaktuj się ze sprzedawcą Skontaktuj się ze sprzedawcą

Land Rover Range Rover - Recenzje

Recenzje
- 4.5 / 2 Recenzje
Dodaj recenzję
- Oceń - 0

Warto kupić SUV Land Rover Range Rover, aby doświadczyć jakości samochodu z klasy biznesowej. To naprawdę potężna maszyna, która nie boi się off-road. Nawiasem mówiąc, w mieście samochód również czuje się świetnie, pomimo pozornej zewnętrznej objętości. Sama zewnętrzna jest bardzo bogata, choć zasadniczo powinna taka za taką cenę. Potężny silnik Diesla o 2890 cm3, napęd jest pełny stały. Automatyczna skrzynia biegów działa bezbłędnie. Komora bagażowa 875 litrów jest odpowiednia do noszenia dużej liczby niezbędnych rzeczy. Byłem zadowolony z wysokiego prześwitu naziemnego - 33 cm, myślę, że jest to najlepsza opcja dla SUV -a. Samochód ma nieco słabe podwozie, elektronika również nas zawiodła - za kilka lat trzykrotnie zwróciłem się do elektryka samochodowego. Nie sądzę nawet, aby pisać o ergonomii kabiny, wszystko jest tam tak dobrze wyposażone, od siedzeń do kontroli klimatu. Jazda na takim samochodzie jest nie tylko miękka, ale także tak wygodna, jak to możliwe. Zdecydowanie polecam kupić.
---
The Land Rover Range Rover SUV is worth buying just to experience the quality of a business class car for yourself. This is a really powerful machine that is not afraid of off-road. In the city, by the way, the car also feels great, despite the apparent external bulkiness. The exterior itself is very rich, although in principle it should be so for such a price. Powerful diesel engine at 2890 cc, the drive is full permanent. The automatic transmission works flawlessly. The luggage compartment of 875 liters is suitable for carrying a large number of necessary things. I was pleased with the high ground clearance - 33 cm, I think this is the best option for an SUV. The car has a slightly weak chassis, the electronics also let us down - in a couple of years I turned to an auto electrician three times. I don’t even think it’s necessary to write about the ergonomics of the cabin, everything is so well equipped there, from the seats to the climate control. Riding on such a car is not only soft, but also as comfortable as possible. Definitely recommend to purchase.
Komfort - Jak donosi na początku, komfort z dużym C. dla 17 -letniego samochodu, to jest naprawdę super. Wyjeżdżasz z całej jazdy na wszelki wypadek i spokoju. Trekkracht - TD6 z pewnością nie jest najsilniejszym silnikiem, ale jest (raz na temperaturze i dobrze napędzany). Jednak prawdziwa siła leży, jeśli od niej zależy. Nigdy nie uczucie, że brakuje ci konie. Wszystko pozostaje ładne i stabilne. Zobacz - naprawdę nie wygląda 17, ludzie czasami w to nie wierzą. Moim zdaniem projekt pozostaje również czasowy. Zużycie - średnio 10,5 l/100 km (nadal muszę uzupełnić monitor). Utrzymuj 2400 kg w ruchu z często dodatkową wagą, co naturalnie kosztuje trochę paliwa. Ale spodziewałem się więcej.
---
Comfort - Zoals in het begin gemeld, het comfort met grote C. Voor een wagen van 17 jaar oud is dit echt super. Elke rit leg je in alle kalmte en rust af . Trekkracht - De TD6 is zeker niet de sterkste motor maar komt (eenmaal op temp. en goed aangejaagd) toch vrij vlot van zijn plaats. De echte sterkte ligt echter als je er iets aan hangt. Nooit het gevoel dat je wat paarden tekortkomt. Ook blijft alles lekker stabiel. Uitzicht - Ze ziet er echt nog geen 17 uit, mensen geloven het soms niet. Het ontwerp blijft in mijn ogen ook bijdetijds. Verbruik - gemiddeld 10.5l/100km (moet ik nog aanvullen in de monitor). 2400 kg in gang houden met vaak nog extra gewicht eraan dat kost natuurlijk wat brandstof. Maar ik had meer verwacht.