Kupiłem renault trafic w długiej bazie, 1,6 biurbo, 145 KM. Dynamika przyspieszenia przekroczyła wszystkie moje oczekiwania, biorąc pod uwagę przyzwoitą masę samochodu i pojemność silnika wynoszącą tylko 1,6, to jest to po prostu super przyspieszenie! Na autostradzie z prędkością 100 km / h zużycie paliwa wynosi tylko 5 litrów. W kabinie oczywiście wszystko jest bardzo tanio wykonane, jakość plastiku jest słaba.
Przednie zawieszenie nie jest zbyt dobre, wszystko jest w porządku w kompresji, ale dostajesz się do małej dziury, a napastnik otwierający amortyzator jest wyzwalany, często pęka w małych otworach. Plusy: Bardzo rozbrykany i niezawodny silnik, niska cena samochodu, przestronny przedział ładunkowy, niskie zużycie paliwa, wysoki prześwit. Polecam ten samochód tym, którzy nie dbają o wady w jakości części wewnętrznych, ale ważniejsze jest niezawodność, niskie koszty utrzymania i niską cenę samochodu. Ogólnie rzecz biorąc, nie żałuję tego, co kupiłem.
---
I bought a Renault Trafic in a long base, 1.6 biturbo, 145 hp. The acceleration dynamics exceeded all my expectations, given the decent mass of the car and the engine capacity of only 1.6, then this is just super acceleration! On the highway at a speed of 100 km / h, fuel consumption is only 5 liters. In the cabin, of course, everything is very cheaply made, the quality of the plastic is poor.
The front suspension is not very good, everything is fine in compression, but you get into a small hole and the shock absorber opening striker is triggered, it often breaks in small holes. Pros: very frisky and reliable engine, low price of the car, roomy cargo compartment, low fuel consumption, high ground clearance. I recommend this car for those who do not care about flaws in the quality of interior parts, but more important is reliability, low maintenance costs and the low price of the car. In general, I do not regret what I bought.