Używamy plików cookie do personalizowania treści i reklam oraz do analizowania naszego ruchu. Polityka prywatności Polityka Cookie

Victory Cross  Facebook Victory Cross  Twitter Victory Cross  Whatsapp Zgłoś nadużycie Victory Cross  Print Victory Cross  Email

Victory Cross
31.071 zł


Budowa  1/2013 Rok, Cruiser

Przebieg  1 km, Używany Benzyna

Moc  80 kW / 109 KM Manuel 5 Przekładnie


ABS Box Electric Starter Windshield
Moto Expo logo

Moto Expo

Sprzedawca, wszystkie motocykle
Винниченко 47, Луцк UA

Ogólne Ogólne

MarkaVictory
ModelCross
KategoriaUżywany
Budowa1.2013
Przebieg1
Poprzedni właściciele
VAT Udział własny
Pochodzenie

Nadwozie Nadwozie

NadwozieCruiser
DyskŁańcuch
Kolor nadwoziaInne
Metaliczny
Wnętrze
Tapicerka
Siedzenia
Drzwi

Silnik & Skrzynia biegów Silnik & Skrzynia biegów

PaliwoBenzyna
Moc80kW / 109KM
Pojemność silnika
EmisjaEuro 5
Skrzynia biegówManuel
Przekładnie5
Konserwacja
Gwarancja

Opcje Opcje

Opis Opis

Moto Expo
Винниченко 47
43000 Луцк UA
Telefon: +380937720004
www.motoexpo.com.ua

Skontaktuj się ze sprzedawcą Skontaktuj się ze sprzedawcą



Victory Cross - Recenzje

Recenzje


- 4 / 1 Recenzje

Dodaj recenzję

- Oceń - 0
Gumble chłodzone powietrzem jest mnóstwo w zatrzymywaniu się, aby nadać temu silnikowi charakter i jeźdźca uśmiech. Płynne dostarczanie momentu obrotowego sprawia, że ​​odciąganie roweru o mocy 345 kg (suchej wagi) jest znacznie łatwiejsze niż myślisz. Reakcja przepustnicy jest doskonale ważona, dzięki czemu możesz dokładnie wybierać, czego wymaga twój mózg - powolny ruch nie jest tak złym miejscem, gdy możesz po prostu spływać bez obaw. Ale to otwarta droga, na której wyróżnia się silnik; gdzie każdy bieg jest precyzyjnie zaangażowany i starannie rozmieszczony na zwroty akcji i zakrętów lub płynące drogi.
---
Air-cooled engine rumbles are a plenty at standstill to give this engine character and the rider a smile. The smooth delivery of torque makes pulling away on a 345kg (dry weight) bike a lot easier than you’d think. Throttle response is weighted perfectly so you can dial in exactly what your brain demands – slow traffic isn’t such a bad place when you can simply trickle along without worry. But it’s the open road where the engine excels; where every gear is precisely engaged and neatly spaced for the twists and turns or flowing A-roads.