Używamy plików cookie do personalizowania treści i reklam oraz do analizowania naszego ruchu. Polityka prywatności Polityka Cookie

Audi A4 Ultra sport s tronic virtual  Facebook Audi A4 Ultra sport s tronic virtual  Twitter Audi A4 Ultra sport s tronic virtual  Whatsapp Zgłoś nadużycie Audi A4 Ultra sport s tronic virtual  Print Audi A4 Ultra sport s tronic virtual  Email

Audi A4 Ultra sport s tronic virtual
129.904 zł


Budowa  4/2018 Rok, Sedan 1 Poprzedni właściciele

Przebieg  65.800 km, Używany Diesel

Moc  110 kW / 150 KM Automatycznie


ABS AdBlue Klimatyzacja Klimatyzacja automatyczna Airbag kierowcy Airbag pasażera System alarmowy Bluetooth
Cci procar  logo

Cci procar

Sprzedawca, wszystkie samochody
Rue du Bolland 8, Braives BE

Ogólne Ogólne

MarkaAudi
ModelA4
KategoriaUżywany
Budowa4.2018
Przebieg65,800
Poprzedni właściciele1
VAT Udział własny
PochodzenieBE

Nadwozie Nadwozie

NadwozieSedan
DyskPrzód
Kolor nadwoziaCzarny
MetalicznyTak
WnętrzeCzarny
Tapicerka
Siedzenia
Drzwi

Silnik & Skrzynia biegów Silnik & Skrzynia biegów

PaliwoDiesel
Moc110kW / 150KM
Pojemność silnika1968 CC
EmisjaEuro 6
Skrzynia biegówAutomatycznie
Przekładnie
KonserwacjaTak
Gwarancja12 Miesiące

Opcje Opcje

ABSABS
AdBlueAdBlue
KlimatyzacjaKlimatyzacja
Klimatyzacja automatycznaKlimatyzacja automatyczna
Airbag kierowcyAirbag kierowcy
Airbag pasażeraAirbag pasażera
System alarmowySystem alarmowy
BluetoothBluetooth
Centralny zamekCentralny zamek
TempomatTempomat
Tempomat adaptacyjnyTempomat adaptacyjny
Radio DABRadio DAB
Cyfrowy kokpitCyfrowy kokpit
Elektrycznie podgrzewane siedzeniaElektrycznie podgrzewane siedzenia
Elektryczne lusterka boczneElektryczne lusterka boczne
Elektryczne szybyElektryczne szyby
ESPESP
Zestaw głośnomówiącyZestaw głośnomówiący
Kierownica skórzanaKierownica skórzana
Światła LEDŚwiatła LED
Światła ksenonoweŚwiatła ksenonowe
Kierownica wielofunkcyjnaKierownica wielofunkcyjna
System nawigacjiSystem nawigacji
Komputer pokładowyKomputer pokładowy
Czujniki parkowania tyłCzujniki parkowania tył
Wspomaganie układu kierowniczegoWspomaganie układu kierowniczego
Czujnik deszczuCzujnik deszczu
Bagażnik dachowyBagażnik dachowy
System dźwiękowySystem dźwiękowy
Kontrola ograniczenia prędkościKontrola ograniczenia prędkości
Fotele sportoweFotele sportowe
Pakiet sportowyPakiet sportowy
Zawieszenie sportoweZawieszenie sportowe
System start-stopSystem start-stop
Ekran dotykowyEkran dotykowy
Czujnik ciśnienia w oponachCzujnik ciśnienia w oponach
Port USBPort USB

Opis Opis

les roues de 19 pouces un suplement de 1000 € Vehicule de priver TTC Virtual Cockpit Jantes en alliage léger 7,SJ x 17 Jante d origine livrer Mot. turbodie. 4 cyl. 2,0 l/110 kW (4S) TDI Com.Rail;Mot.base: T37mYtrS1/T4P/ TR1/TOP/TON/Tl3/T29/TM4/TD1/Tl9/Tll/T3C Pas de finition de promotion Code régional "CEE" pour radio Avec réservoir supplémentaire pour SCR (24 litres) Boîte automatique à 7 rapports Compensateur version 1 Radio Higb (Gen2) Avec pack connect 3 eCall & bCall Batterie 420A (75Ah) Sellerie en tissu Alarme antivol Fixation de siège pour enfant ISOFIX pour le siège du passager avant MMI Navigation plus avec MMI touch Jantes en aluminium coulé en styleétoile à 5 bras, dimension 7,SJ x 17 avec pneus 225/50 Rl 7 Sièges sport à l'avant Sans pack vide-poches/compartiment de rangement Affichage de la périodicité d'entretien 30000 km ou 2 ans ( variable ) Caméra multifonction Reception radio numerique Direction assistée Moteur diesel 4 cyl. 2,0L moteur 04L. Interface electrique pour une utilisation externe, AUX-IN et USB Frein de stationnement Mesures de protection des piétons supplémentaires Pack Business Sport plus tiptronic verrouillage de la colonne de direction Zone climatique 3 Volant sport cuir multifonction Pare--chocs renforce Réglage en hauteur des sieges Banquette arrière non divisée, dossier divisé et rabattable (en 3 parties) Accoudoir central Appuie-tête à l'arrière Barres de toit en métal brillant Sièges avant chauffants, réglables séparément Fermeture assistée du hayon Pare-brise, verre athermique Sécurité enfants à commande électrique VerrouilJage central "Keyless-Go" Rétroviseur intérieur de sécurité réglage jour/nuit automatique Airbag pour conducteur et passager avec désactivation de l'airbag du passager Airbag latéral à l'avant et à l'arrière,avec airbag de tête Baguettes enjoliveuses fini brillant Habillage du coffre à bagages Dispositif de levage du hayon "standard" Rétroviseur extérieur gauche, asphérique Applications décoratives Systeme de controle de pression des pneus Essuie-glace, avec détecteur de lumière/pluie Réglage du site des phares, automatique, statique Régulateur de vitesse plus limiteur de vitesse Lave-projecteurs Haut-parleurs actif
Cci procar
Rue du Bolland 8
4260 Braives BE
Telefon: +32494616161
www.cciprocar.be

Skontaktuj się ze sprzedawcą Skontaktuj się ze sprzedawcą



Audi A4 - Recenzje

Recenzje


- 4.5 / 4 Recenzje

Dodaj recenzję

- Oceń - 0
Auto kupione od 1 właściciela, który kupił auto w Pl. Przebieg przy zakupie 118k km, obecnie 150k km. W tej wersji silnikowej nie polecam. Górkę na A4 za Krakowem w stronę Katowic zaraz za bramkami zacząłem od 137 km/h i skończyłem na 137 mimo wciśniętego pedału gazu do oporu. Na szczęście auto kupione od razu z zamiarem modyfikacji, wersja silnikowa 2.0 TDI najtańsza a znacznie prosto i tanio modyfikowalna niedrogą seryjną turbiną z wersji 177 KM i chipem (niestety do modyfikacji dochodzi sprzęgło albo wzmacniane albo z sachs performance ponieważ seryjne ślizga się po zabiegu). Reszta o silniku opisana poniżej. Zero awarii. Generalnie jeżeli chodzi o wersję silnikową to polecam S4 B8 (3.0 Tfsi prosto i tanio modyfikowalne na 440-460 KM :) Niesamowicie modyfikowalne auto. Można dołożyć wszystko od elektroniki po quattro w cenach o wiele niższych niż np. BMW. Mimo znacznego upgrade'u mocy zero problemów.

- 5
Zadaniem było zakup nowego średniego sedana/podnośnika do 2 milionów rubli. Wybrałem z Camry, Kia Optima, Audi A4, Octavia. Wybrałem A4. Poczucie jakości jest większe. Materiały są lepsze, dotykowe i wizualnie. I jeździ w jakiś sposób bardziej zebrane. Trzecie serie BMW nadal ją lubi, ale wraz ze zmianą generacji cena pozostała bardzo za 2. Wybór jest nadal zadowolony, zwłaszcza wydatki na autostradzie. Obserwujemy, jak pokaże się zimą.
---
Задача была купить новый среднеразмерный седан/лифтбек до 2 млн рублей. Выбирал из Камри, Киа Оптима, Ауди А4, Октавия. Выбрал А4. Ощущение качества в ней больше. Материалы лучше и тактильно и визуально. И едет как-то собраннее. 3 серия БМВ ещё нравится, но со сменой поколения цена сильно ушла за 2. Выбором пока доволен, особенно расходом по трассе. Будем наблюдать как зимой себя покажет.

- 4
Podsumowując, A4 jest teraz zbyt mały dla moich potrzeb. Wziąłem A6 na przejażdżkę. Komfort stworzenia i mnóstwo przyspieszenia nawet z silnikiem 45. Ten bagażnik tego samochodu jest również niewielki i zdarza się, że jest dokładnie rozmiar mojego 2000 A4 !!, 13,7 stóp sześciennych. Na razie postanowiłem powstrzymać zakup.
---
Bottom line, the A4 is now way too small for my needs. Took an A6 for a ride. Creature comfort and tons of acceleration even with the 45 engine. This trunk for this size car is also small and happens to be exactly the size of my 2000 A4!!, 13.7 cubic feet. Decided to hold off on purchase for now.

- 4
Kupiłem 2021 Audi A4 Quattro S Line do codziennych dojazdów. Jest dość luksusowy, jazda jest gładka, sportowa, a każda jazda w tym samochodzie wydaje się wyjątkowa. To świetna wartość i oferuje pełne wrażenia z Audi w skutecznym sedanie sportowym. W przypadku wszystkich granic prędkości jest to wystarczająca moc i wydajność do codziennej jazdy. Uwielbiam samochód!
---
I purchased 2021 Audi A4 Quattro S Line for daily commutes. It’s quite luxurious, ride is smooth, it’s sporty, and every drive in this car feels special. It’s a great value and offers the full Audi experience in an efficiently sized sports sedan. For all the speed limits, this is enough power and performance for daily driving. Love the car!

- 5