Używamy plików cookie do personalizowania treści i reklam oraz do analizowania naszego ruchu. Polityka prywatności Polityka Cookie

Audi A6 2,0 TDI 130 kW AT/8 Bi-XEN Zár


64.855 zł udostępnij
Budowa  1/2021 Rok, Sedan 1 Poprzedni właściciele
Przebieg  132.450 km, Używany Diesel
Moc  130 kW / 177 K.M. Automatycznie

ABS Klimatyzacja Klimatyzacja automatyczna Airbag kierowcy Airbag pasażera System alarmowy Bluetooth Odtwarzacz CD
Andy Auta logo

Andy Auta

Sprzedawca, wszystkie samochody
Vožická 2504/19, Tábor CZ

Ogólne Ogólne


MarkaAudi
ModelA6
KategoriaUżywany
Budowa1.2021
Przebieg132,450
Poprzedni właściciele1
VAT Udział własny
Pochodzenie

Nadwozie Nadwozie


NadwozieSedan
Dysk
Kolor nadwoziaCzarny
Metaliczny
Wnętrze
TapicerkaTkanina
Siedzenia
Drzwi

Silnik & Skrzynia biegów Silnik & Skrzynia biegów


PaliwoDiesel
Moc130kW / 177K.M.
Pojemność silnika1968 CC
EmisjaEuro 6
Skrzynia biegówAutomatycznie
Przekładnie
Konserwacja
Gwarancja

Opcje Opcje


ABSABS
KlimatyzacjaKlimatyzacja
Klimatyzacja automatycznaKlimatyzacja automatyczna
Airbag kierowcyAirbag kierowcy
Airbag pasażeraAirbag pasażera
System alarmowySystem alarmowy
BluetoothBluetooth
Odtwarzacz CDOdtwarzacz CD
Centralny zamekCentralny zamek
TempomatTempomat
Cyfrowy kokpitCyfrowy kokpit
Elektryczne lusterka boczneElektryczne lusterka boczne
Elektryczne szybyElektryczne szyby
ESPESP
ImmobiliserImmobiliser
Komputer pokładowyKomputer pokładowy

Opis Opis


Stav perfektní,Leasing možný,Úvěr možný, Cena vozu včetně roční záruky. Doživotní garance původu vozidla. Historie vozu vč.stavu najetých KM prověřena společností Cebia - předložíme Cebia report. Výbava daného ...
Andy Auta
Vožická 2504/19
390 02 Tábor CZ
Telefon: +420 606 666 444
www.andy-auta.cz
Skontaktuj się ze sprzedawcą Skontaktuj się ze sprzedawcą

Audi A6 - Recenzje

Recenzje
- 5 / 1 Recenzje
Dodaj recenzję
- Oceń - 0

Kupiłem Audi A6, kiedy w Niemczech ogłoszono rozpoczęcie sprzedaży nowej generacji A6. Czekałem trzy miesiące po zamówieniu w salonie. W rezultacie dostałem wszystko, co chciałem. 2-litrowy silnik benzynowy, napęd na wszystkie koła, 245 koni pod maską. Mogę powiedzieć, że samochód jest doskonały pod względem dynamiki, obsługi i komfortu. Zużycie paliwa jest niskie, na autostradzie z pełnym obciążeniem w trybie „komfortu” średnio 7 litrów na 100 km. Wewnątrz wszystko jest eleganckie, estetycznie atrakcyjne, postępowe technologicznie i bardzo wygodne. Zadowolone zawieszenie, nie twarde, bardzo miękkie i wygodne. Kolejnym plusem jest automatyczna skrzynia biegów, która działa bardzo delikatnie i w rzeczywistości nie odczuwa zmiany biegów. Kierownica jest bardzo łatwa podczas uruchamiania i przy prędkościach, przyjemnie ciężka w dłoni, ale nie wrażliwa, ale nie ostra, abyś lubił jeździć. Audi A6 Dynamic i pewny siebie, bardzo stabilny przy dużych prędkościach. Zaczyna się idealnie od miejsca na wszystkich napędach koła, w ogóle nie ma poślizgu. Cóż, nie ma problemów z śladem na ulicy, po prostu jeździ jak na szynach, bez niepowodzenia lub problemów. Oczywiście nie mówimy o awariach, porażkach. Przejechał 14 000, bez objawów.
---
Ich habe einen Audi A6 gekauft, als der Verkaufsstart der neuen A6-Generation in Deutschland bekannt gegeben wurde. Nach der Bestellung im Showroom drei Monate gewartet. Als Ergebnis habe ich alles bekommen, was ich wollte. 2-Liter-Benzinmotor, Allradantrieb, 245 Pferde unter der Haube. Ich kann sagen, dass das Auto in Dynamik, Handling und Komfort ausgezeichnet ist. Der Kraftstoffverbrauch ist gering, auf der Autobahn mit Volllast im „Komfort“ -Modus durchschnittlich 7 Liter pro 100 km. Innen ist alles schick, ästhetisch ansprechend, technologisch fortschrittlich und sehr komfortabel. Zufriedene Federung, nicht hart, sehr weich und bequem. Ein weiterer Pluspunkt ist das Automatikgetriebe, das sehr sanft arbeitet und tatsächlich den Gangwechsel überhaupt nicht spürt. Das Lenkrad liegt beim Anfahren sehr leicht und bei Tempo angenehm schwer in der Hand, feinfühlig aber nicht scharf, so dass man Freude am Fahren hat. Audi A6 dynamisch und souverän, dabei sehr stabil bei hohen Geschwindigkeiten. Es startet perfekt von einem Platz auf Allradantrieb, es gibt überhaupt keinen Schlupf. Nun, auf der Straße gibt es keine Probleme mit der Spurtreue, es fährt sich einfach wie auf Schienen, ohne Ausfälle oder Probleme. Natürlich sprechen wir überhaupt nicht von Pannen, Ausfällen. Fuhr 14.000, keine Beschwerden.