Używamy plików cookie do personalizowania treści i reklam oraz do analizowania naszego ruchu. Polityka prywatności Polityka Cookie

Jaguar E-pace 2.0 D150 DRIVERS EDITION 4WD*NAVI*KAMERA*


137.981 zł udostępnij
Budowa  2/2020 Rok, SUV
Przebieg  14.861 km, Używany Diesel
Moc  110 kW / 150 K.M. Manuel

ABS Klimatyzacja Klimatyzacja automatyczna Airbag kierowcy Airbag pasażera System alarmowy Bluetooth Odtwarzacz CD
Automobile Dresden-Weissig logo

Automobile Dresden-Weissig

Sprzedawca, wszystkie samochody
An der Prießnitzaue, Dresden DE

Ogólne Ogólne


MarkaJaguar
ModelE-pace
KategoriaUżywany
Budowa2.2020
Przebieg14,861
Poprzedni właściciele
VAT Udział własny
Pochodzenie

Nadwozie Nadwozie


NadwozieSUV
Dysk
Kolor nadwoziaBiały
MetalicznyTak
Wnętrze
TapicerkaTkanina
Siedzenia
Drzwi

Silnik & Skrzynia biegów Silnik & Skrzynia biegów


PaliwoDiesel
Moc110kW / 150K.M.
Pojemność silnika1999 CC
EmisjaEuro 6
Skrzynia biegówManuel
Przekładnie
Konserwacja
Gwarancja

Opcje Opcje


ABSABS
KlimatyzacjaKlimatyzacja
Klimatyzacja automatycznaKlimatyzacja automatyczna
Airbag kierowcyAirbag kierowcy
Airbag pasażeraAirbag pasażera
System alarmowySystem alarmowy
BluetoothBluetooth
Odtwarzacz CDOdtwarzacz CD
Centralny zamekCentralny zamek
TempomatTempomat
Cyfrowy kokpitCyfrowy kokpit
Elektryczne lusterka boczneElektryczne lusterka boczne
Elektryczne szybyElektryczne szyby
ESPESP
ImmobiliserImmobiliser
Komputer pokładowyKomputer pokładowy
Automobile Dresden-Weissig
An der Prießnitzaue
01328 Dresden DE
Telefon: +493512508910
www.automobile-dresden.com
Skontaktuj się ze sprzedawcą Skontaktuj się ze sprzedawcą

Jaguar E-pace - Recenzje

Recenzje
- 4 / 1 Recenzje
Dodaj recenzję
- Oceń - 0

Jaguar E-Pace to bardzo ładny samochód. Projekt Jaguara był ostatnio bardzo dobry. Salon jest wygodny. Lądowanie e-przestrzeni nie jest tak wysokie, nawet jak w przypadku SUV, a raczej w hatchbacku. Pulpit nawigacyjny jest łatwy do odczytania. Tylko rząd przycisków pod ekranem multimedialnym nie jest zbyt piękny, niektóre przyciski są zbyt małe. Nie ma uchwytu na suficie po stronie pasażera. Kiedy jeździłem dziewczyną, skręciłem, z nawykiem przyciągnęła rękę do sufitu i tam było puste. Było fajnie, ale wszystko jest w porządku, nikt nie został ranny. Długo miałem do czynienia z klimatem. Nie mogłem ustawić wygodnej temperatury, czasem zimnej, czasem ciepłej. Multimedia: dobry obraz, 10-calowy ekran, ale czasami utknął. Myślę, dlaczego mój tani tablet działa z tym samym ekranem szybciej niż system drogiego samochodu? Cóż, ile możesz zaoszczędzić na oprogramowaniu? Silnik ma średnią moc 249 KM. Przyspiesza bardzo dobrze i szybko. Cóż, konsumpcja jest oczywiście ładna - średnio 12-14 litrów, czasem więcej. Ale jest głównie w mieście. Sterowanie jest doskonałe. Napęd na cztery koła. Skrzynia biegów czasami wibruje, nie wiem dlaczego. Prawdopodobnie jest zdezorientowany w biegach. Istnieje dziewięć biegów. Ogólnie bardzo dobry, ale nie doskonały.
---
Jaguar E-Pace is een erg mooie auto. Het ontwerp van Jaguar is de laatste tijd erg goed. De salon is comfortabel. De landing van E-Pace is niet zo hoog, niet eens als bij SUV, eerder zoals in een hatchback. Dashboard is goed leesbaar. Alleen een rij knoppen onder het multimediascherm is niet heel mooi, sommige knoppen zijn te klein. Er is geen handvat aan het plafond aan passagierskant. Als ik met een meisje reed, reed ik een bocht in, uit gewoonte had ze haar hand naar het plafond getrokken, en daar was het leeg. Het was leuk, maar alles is in orde, niemand raakte gewond. Ik heb lang met het klimaat te maken gehad. Ik kon geen comfortabele temperatuur instellen, soms koud, soms warm. Multimedia: goed beeld, 10-inch scherm, maar loopt soms vast. Ik denk, tja, waarom werkt mijn goedkope tablet met hetzelfde scherm sneller dan het systeem van een dure auto? Welnu, hoeveel kunt u besparen op software? De motor heeft een gemiddeld vermogen, 249 pk. Accelereert zeer goed en snel. Nou, het verbruik is natuurlijk behoorlijk - gemiddeld 12-14 liter, soms meer. Maar het is vooral in de stad. De besturing is uitstekend. Vierwielaandrijving. De versnellingsbak trilt soms, ik weet niet waarom. Raakt waarschijnlijk in de war in de versnellingen. Er zij negen versnellingen. In algemeen zeer goed, maar niet uitstekend.