Używamy plików cookie do personalizowania treści i reklam oraz do analizowania naszego ruchu. Polityka prywatności Polityka Cookie

Audi TT Roadster 1.8 TFSI Pro Line S


77.282 zł udostępnij
Budowa  1/2011 Rok, Sedan 1 Poprzedni właściciele
Przebieg  138.227 km, Używany Benzyna
Moc  118 kW / 161 K.M. Manuel

ABS Klimatyzacja Klimatyzacja automatyczna Airbag kierowcy Airbag pasażera System alarmowy Bluetooth Odtwarzacz CD
Auto Kijzers logo

Auto Kijzers

Sprzedawca, wszystkie samochody
Sleutelbloemstraat 29, Apeldoorn NL

Ogólne Ogólne


MarkaAudi
ModelTT
KategoriaUżywany
Budowa1.2011
Przebieg138,227
Poprzedni właściciele1
VAT Udział własny
Pochodzenie

Nadwozie Nadwozie


NadwozieSedan
Dysk
Kolor nadwoziaInne
Metaliczny
Wnętrze
Tapicerka
Siedzenia
Drzwi

Silnik & Skrzynia biegów Silnik & Skrzynia biegów


PaliwoBenzyna
Moc118kW / 161K.M.
Pojemność silnika
EmisjaEuro 6
Skrzynia biegówManuel
Przekładnie
Konserwacja
Gwarancja

Opcje Opcje


ABSABS
KlimatyzacjaKlimatyzacja
Klimatyzacja automatycznaKlimatyzacja automatyczna
Airbag kierowcyAirbag kierowcy
Airbag pasażeraAirbag pasażera
System alarmowySystem alarmowy
BluetoothBluetooth
Odtwarzacz CDOdtwarzacz CD
Centralny zamekCentralny zamek
TempomatTempomat
Cyfrowy kokpitCyfrowy kokpit
Elektryczne lusterka boczneElektryczne lusterka boczne
Elektryczne szybyElektryczne szyby
ESPESP
ImmobiliserImmobiliser
Komputer pokładowyKomputer pokładowy
Auto Kijzers
Sleutelbloemstraat 29
7322 AJ Apeldoorn NL
Telefon: +31(055)3574370
www.autokijzers.nl
Skontaktuj się ze sprzedawcą Skontaktuj się ze sprzedawcą

Audi TT - Recenzje

Recenzje
- 5 / 1 Recenzje
Dodaj recenzję
- Oceń - 0

Wybrałem niemiecki samochód sportowy między serią BMW 2 a Audi TT. Mercedes-Benz CLK nie wziął pod uwagę, ponieważ nie był on od dawna aktualizowany. Seria BMW 2 wydawała mi się zbyt prosta pod względem projektowania. Teraz wszystkie BMW mają tak zaskakujący projekt, a ten model w standardowej formie jest bardzo prosty. Bardziej podobało mi się Audi. Po pierwsze, ze względu na projekt. Ta rodzinna sylwetka sprawia, że ​​audi tt jest rozpoznawalnym pojazdem. Samochód ma dobrą aerodynamikę nadwozia, niski środek ciężkości. Ostatnia aktualizacja sięga trzech lat temu. Zmienił także silniki. Teraz jego tom jest tylko 2 litrów. Ale moc może wynosić 180 koni lub 310. Zdecydowałem, że jeśli ją weźmiesz, więcej. Dynamika takiego samochodu jest imponująca. Przyspieszenie nie jest tutaj najszybsze, ale obsługa jest u góry. Możesz jeździć na torze i dobrze się bawić. W kabinie wszystko jest proste. Materiały wykończeniowe są łączone, ale wszystko odbywa się z ciemnymi kolorami. Tak, praktyczne, ale w ciemności możesz nacisnąć niewłaściwy przycisk. Siedzenia są również bardzo niskie. Lądowanie jest również odpowiednio niskie. W strumieniu spójrz na wszystkich innych użytkowników dróg od dołu do góry. Teraz dla praktyczności. To sportowy samochód, więc bagażnik jest bardzo mały. Tylko 305 litrów. Ten tom wystarczy tylko po to, by umieścić tam torby po zakupach. A na podróż po torze możesz umieścić tam tylko hełm. Ma również bardzo niską wysokość gruntu. Wszystkie krawężniki muszą zostać obchodzone. Zimą jest również niewygodne, szczególnie podczas jazdy na dziedzińcu. Podsumowując, Audi TT RS to premium niemiecki samochód sportowy, który jest fajny w prowadzeniu, ale brakuje praktyczności.
---
Ho scelto un'auto sportiva tedesca tra la BMW serie 2 e l'Audi TT. Mercedes-Benz CLK non ha preso in considerazione, poiché non è stato aggiornato per molto tempo. La BMW Serie 2 mi è sembrata troppo semplice in termini di design. Ora tutte le BMW hanno un design così sorprendente e questo modello nella forma standard è molto semplice. Mi è piaciuta di più l'Audi. Prima di tutto, a causa del design. Questa silhouette familiare rende l'Audi TT un veicolo riconoscibile. L'auto ha una buona aerodinamica della carrozzeria, baricentro basso. L'ultimo aggiornamento risale a tre anni fa. Ha anche cambiato i motori. Ora il suo volume è di soli 2 litri. Ma la potenza può essere di 180 cavalli o 310. Ho deciso, se lo prendi, di più. La dinamica di un'auto del genere è impressionante. L'accelerazione non è la più veloce qui, ma la maneggevolezza è al top. Puoi guidare in pista e divertirti molto. In cabina, tutto è semplice. I materiali di finitura sono combinati, ma tutto è fatto con colori scuri. Sì, pratico, ma al buio puoi premere il pulsante sbagliato. Anche i sedili sono molto bassi. Anche l'atterraggio, rispettivamente, è basso. Nello stream, guardi tutti gli altri utenti della strada dal basso verso l'alto. Ora per praticità. Questa è un'auto sportiva, quindi il bagagliaio qui è molto piccolo. Solo 305 litri. Questo volume è sufficiente solo per mettere le borse lì dopo essere andato a fare la spesa. E per i viaggi in pista, puoi solo mettere un casco lì. Ha anche un'altezza da terra molto bassa. Tutti i cordoli devono essere aggirati. È anche scomodo in inverno, soprattutto quando si guida in cortile. Tutto sommato, l'Audi TT RS è un'auto sportiva tedesca premium che è divertente da guidare ma manca di praticità.