Używamy plików cookie do personalizowania treści i reklam oraz do analizowania naszego ruchu. Polityka prywatności Polityka Cookie

Audi TT Recenzja: Uwolnij sportową elegancję i porywające osiągi

Audi TT

Audi TT to stylowe i sportowe dwudrzwiowe coupe produkowane przez firmę Audi, które od momentu wprowadzenia na rynek w 1998 roku jest popularnym wyborem wśród miłośników jazdy. Samochód koncepcyjny Audi TT został po raz pierwszy zaprezentowany na Salonie Samochodowym we Frankfurcie w 1995 roku i bierze swoją NSU TT, które z kolei bierze swoją nazwę od udanej tradycji wyścigów samochodowych NSU na brytyjskiej Wyspie Man TT - Tourist Trophy. Przez lata TT ewoluował i stał się jednym z najbardziej rozpoznawalnych modeli Audi, znanym ze swojego eleganckiego wyglądu, wysokich osiągów i zaawansowanych funkcji technologicznych.
Nadwozie: nadwozie Audi TT jest natychmiast rozpoznawalne dzięki eleganckim i aerodynamicznym liniom płynnie przechodzącym od przodu do tyłu. Charakterystyczna zaokrąglona linia dachu i poszerzone nadkola nadają samochodowi sportowy i atletyczny wygląd, a charakterystyczna osłona chłodnicy Singleframe i ostre reflektory dodają mu nutki agresji. Wygląd zewnętrzny TT jest świadectwem zaangażowania Audi w łączenie formy i funkcji.
Wnętrze: Wnętrze TT jest równie imponujące, z nowoczesnym i minimalistycznym designem, który jest zarówno stylowy, jak i funkcjonalny. Fotele są wygodne i zapewniają dobre podparcie, a fotel kierowcy jest idealnie ustawiony, aby zapewnić wciągające wrażenia z jazdy. Deska rozdzielcza i konsola środkowa są dobrze zaprojektowane i wyposażone w duży wyświetlacz informacyjno-rozrywkowy, który steruje wieloma funkcjami samochodu, w tym systemem audio, klimatyzacją i nawigacją.
Silniki i osiągi: Audi TT jest dostępne z różnymi silnikami, w tym silnikami benzynowymi i wysokoprężnymi o pojemności skokowej od 1,8 do 2,5 litra. Najmocniejszą opcją silnika jest 2,5-litrowy silnik benzynowy TFSI, który wytwarza 394 KM, co pozwala samochodowi na przyspieszenie od 0 do 100 km w zaledwie 3,6 sekundy. Jazda TT jest zwinna i responsywna, po części dzięki standardowemu układowi napędu na wszystkie koła, który zapewnia doskonałą przyczepność i prowadzenie.
Technologia: TT jest wyposażony w zaawansowane funkcje technologiczne, w tym wirtualny kokpit Audi, w pełni cyfrowy zestaw wskaźników, który wyświetla wszystkie istotne informacje dotyczące jazdy. Samochód posiada również zaawansowany system informacyjno-rozrywkowy z dużym ekranem dotykowym, rozpoznawaniem głosu oraz kompatybilnością z Apple CarPlay i Android Auto. Inne funkcje technologiczne obejmują system dźwiękowy Bang & Olufsen oraz szereg funkcji wspomagających kierowcę, takich jak adaptacyjny tempomat i ostrzeżenie o niezamierzonej zmianie pasa ruchu.
Bezpieczeństwo: TT jest wyposażony w szereg funkcji bezpieczeństwa, w tym automatyczne hamowanie awaryjne, monitorowanie martwego pola i ostrzeganie o ruchu poprzecznym z tyłu. Samochód jest również wyposażony w szereg zaawansowanych funkcji wspomagających kierowcę, takich jak adaptacyjny tempomat i ostrzeżenie o niezamierzonej zmianie pasa ruchu.
Wniosek: Audi TT to stylowe i sportowe dwudrzwiowe coupé, które łączy w sobie wysokie osiągi, zaawansowaną technologię i elegancki wygląd.


eXus Dev 24.5.2023
Marka Audi

Audi: Bezkompromisowy luksus i wydajność

Audi logo

Audi AG - niemiecka firma motoryzacyjna, część Volkswagen Group, produkuje samochody pod marką Audi. Siedziba znajduje się w Ingolstadt w Niemczech. Dewiza Vorsprung Durch Technik - postęp poprzez technologię. ... Audi Artykuł


Audi TT - Recenzje

Recenzje
- 5 / 1 Recenzje
Dodaj recenzję
- Oceń - 0

Wybrałem niemiecki samochód sportowy między serią BMW 2 a Audi TT. Mercedes-Benz CLK nie wziął pod uwagę, ponieważ nie był on od dawna aktualizowany. Seria BMW 2 wydawała mi się zbyt prosta pod względem projektowania. Teraz wszystkie BMW mają tak zaskakujący projekt, a ten model w standardowej formie jest bardzo prosty. Bardziej podobało mi się Audi. Po pierwsze, ze względu na projekt. Ta rodzinna sylwetka sprawia, że ​​audi tt jest rozpoznawalnym pojazdem. Samochód ma dobrą aerodynamikę nadwozia, niski środek ciężkości. Ostatnia aktualizacja sięga trzech lat temu. Zmienił także silniki. Teraz jego tom jest tylko 2 litrów. Ale moc może wynosić 180 koni lub 310. Zdecydowałem, że jeśli ją weźmiesz, więcej. Dynamika takiego samochodu jest imponująca. Przyspieszenie nie jest tutaj najszybsze, ale obsługa jest u góry. Możesz jeździć na torze i dobrze się bawić. W kabinie wszystko jest proste. Materiały wykończeniowe są łączone, ale wszystko odbywa się z ciemnymi kolorami. Tak, praktyczne, ale w ciemności możesz nacisnąć niewłaściwy przycisk. Siedzenia są również bardzo niskie. Lądowanie jest również odpowiednio niskie. W strumieniu spójrz na wszystkich innych użytkowników dróg od dołu do góry. Teraz dla praktyczności. To sportowy samochód, więc bagażnik jest bardzo mały. Tylko 305 litrów. Ten tom wystarczy tylko po to, by umieścić tam torby po zakupach. A na podróż po torze możesz umieścić tam tylko hełm. Ma również bardzo niską wysokość gruntu. Wszystkie krawężniki muszą zostać obchodzone. Zimą jest również niewygodne, szczególnie podczas jazdy na dziedzińcu. Podsumowując, Audi TT RS to premium niemiecki samochód sportowy, który jest fajny w prowadzeniu, ale brakuje praktyczności.
---
Ho scelto un'auto sportiva tedesca tra la BMW serie 2 e l'Audi TT. Mercedes-Benz CLK non ha preso in considerazione, poiché non è stato aggiornato per molto tempo. La BMW Serie 2 mi è sembrata troppo semplice in termini di design. Ora tutte le BMW hanno un design così sorprendente e questo modello nella forma standard è molto semplice. Mi è piaciuta di più l'Audi. Prima di tutto, a causa del design. Questa silhouette familiare rende l'Audi TT un veicolo riconoscibile. L'auto ha una buona aerodinamica della carrozzeria, baricentro basso. L'ultimo aggiornamento risale a tre anni fa. Ha anche cambiato i motori. Ora il suo volume è di soli 2 litri. Ma la potenza può essere di 180 cavalli o 310. Ho deciso, se lo prendi, di più. La dinamica di un'auto del genere è impressionante. L'accelerazione non è la più veloce qui, ma la maneggevolezza è al top. Puoi guidare in pista e divertirti molto. In cabina, tutto è semplice. I materiali di finitura sono combinati, ma tutto è fatto con colori scuri. Sì, pratico, ma al buio puoi premere il pulsante sbagliato. Anche i sedili sono molto bassi. Anche l'atterraggio, rispettivamente, è basso. Nello stream, guardi tutti gli altri utenti della strada dal basso verso l'alto. Ora per praticità. Questa è un'auto sportiva, quindi il bagagliaio qui è molto piccolo. Solo 305 litri. Questo volume è sufficiente solo per mettere le borse lì dopo essere andato a fare la spesa. E per i viaggi in pista, puoi solo mettere un casco lì. Ha anche un'altezza da terra molto bassa. Tutti i cordoli devono essere aggirati. È anche scomodo in inverno, soprattutto quando si guida in cortile. Tutto sommato, l'Audi TT RS è un'auto sportiva tedesca premium che è divertente da guidare ma manca di praticità.